۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل خبر داد؛

مشارکت ۳۰۰ پزشک حاذق کشوری در طرح جهادی حمایت از محرومان

مشارکت ۳۰۰ پزشک حاذق کشوری در طرح جهادی حمایت از محرومان

اردبیل- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: در آستانه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، ۳۰۰ پزشک حاذق از استان‌های کشورمان در طرح جهادی حمایت از محرومان مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی ظهر پنجشنبه در همایش «قرض نیکو» در کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: ۳۰۰ پزشک حاذق در گروه دندانپزشکی و چشم‌پزشکی در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل حاضر می‌شوند تا در مناطق محروم به نیازمندان خدمات رایگانی را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: تأکید ما در برگزاری این کنگره رفع دغدغه‌های نیازمندان به نیت شهدا و انجام کارهای نیکی است تا شاهد رضایتمندی خانواده‌های ایثارگران و شهدا در سطح گسترده و عمومی باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از فعالیت شایسته صندوق «امداد ولایت» در حمایت از محرومان قدردانی کرد و گفت: گره‌گشایی از نیازمندان اساس و محور فعالیت این صندوق است که امیدواریم به شکل گسترده زمینه و بستر مناسب در این بخش فراهم آید.

باقلاچی اعتماد مردم را به این صندوق بی‌نظیر و مثال‌زدنی توصیف کرد و افزود: انتظار می‌رود افراد متمول با سپرده‌گذاری در این صندوق به یاری محرومان شتافته و در امر نیک و پسندیده قرض‌الحسنه که پاداشی ۱۸ برابری نسبت به سایر اعمال دارد، مشارکتی فعال داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی پزشکان متخصص از سراسر کشور فعالیت خود را از شهرستان کوثر آغاز می‌کنند و قرار بر این است تا در گام نخست در هفته آینده هشت هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی در این مناطق به صورت رایگان ویزیت و مورد مداوا قرار گیرند.

باقلاچی اضافه کرد: این گروه‌های جهادی سه روز در کوثر و ایام دیگری را نیز در سایر مناطق محروم استان سپری می‌کنند تا شاهد خدمات‌رسانی بی‌منت به نیت شهدا در مناطق محروم استان باشند.

وی به شکل‌گیری صندوق‌های خانگی با محوریت پرداخت تسهیلات بدون سود و سپرده اشاره کرد و ادامه داد: خود مردم در این زمینه در محلات مختلف فعالیت‌های متنوعی را انجام می‌دهند که نشان می‌دهد مردم این استان خیرخواه همدیگر بوده و سعی می‌کنند دستگیر نیازمندان و افراد بی‌بضاعت باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با قدردانی از دست‌اندرکاران همایش «قرض نیکو» بیان کرد: انتظار می‌رود بانک‌های عامل نیز در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بیش از سال‌های گذشته اقدامات و فعالیت‌های مؤثری را انجام دهند.

کد خبر 5777378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha